Automatický překlad


Hlavní stránka arrow Vzkazovník
Prohlížet komentáře
Zobrazeno 270 - 300 z 3532 stránek
 
Vložit komentář
 
Jméno Zpráva
Brdská krysa
Vloženo: Pátek, 16 listopad 2012 18:10 IP xx.yyy.74.62 Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 7.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0; .NET CLR 3.0.04506.648; .NET CLR 3.5.21022; InfoPath.2; .NET CLR 3.0.4506.2152; .NET CLR 3.5.30729; AskTbORJ/5.14.0.19709; .NET CLR 2.0.50727)
Vylezte z děr Smile, už to vypuklo:

https://ezak.cnpk.cz/contract_display_inbox_15183.html

"Územní studie Brdy:
Komplexní posouzení možností rozvoje oblasti Brd"

Pořizovatel: Krajský úřad Plzeňského kraje odbor regionálního rozvoje
 
Příbramský deník
Vloženo: Pondělí, 12 listopad 2012 16:38 IP xx.yyy.74.62 Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0; .NET CLR 3.0.04506.648; .NET CLR 3.5.21022; InfoPath.2; .NET CLR 3.0.4506.2152; .NET CLR 3.5.30729; AskTbORJ/5.14.0.19709; .NET CLR 2.0.50727)
Pyrotechnici našli v Brdech už přes tisíc kusů munice

http://pribramsky.denik.cz/zpravy_region/pyrotechnici-nasli-v-brdech-uz-pres-tisic-kusu-munice-20121109.html
 
videoreportáž
Vloženo: Neděle, 11 listopad 2012 10:09 IP xx.yyy.74.62 Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0; .NET CLR 3.0.04506.648; .NET CLR 3.5.21022; InfoPath.2; .NET CLR 3.0.4506.2152; .NET CLR 3.5.30729; AskTbORJ/5.14.0.19709; .NET CLR 2.0.50727)
http://www.ceskatelevize.cz/ct24/regiony/203059-pyrotechnici-prohledavaji-brdy/

Pyrotechnici prohledávají Brdy
 
PS:
Vloženo: Sobota, 10 listopad 2012 06:44 IP xx.yyy.74.62 Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0; .NET CLR 3.0.04506.648; .NET CLR 3.5.21022; InfoPath.2; .NET CLR 3.0.4506.2152; .NET CLR 3.5.30729; AskTbORJ/5.14.0.19709; .NET CLR 2.0.50727)
Nedělejte, že spíte! Tongue
Přeci vůbec nejde o Vaši důvěru nebo nedůvěru vůči vládě, nýbrž jde o Vaši důvěru vůči Ideálu a vůči Důvěře samotné coby principu Wink
 
Ale no tak, Vy vzácná květinko,
Vloženo: Pátek, 09 listopad 2012 19:03 IP xx.yyy.74.62 Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0; .NET CLR 3.0.04506.648; .NET CLR 3.5.21022; InfoPath.2; .NET CLR 3.0.4506.2152; .NET CLR 3.5.30729; AskTbORJ/5.14.0.19709; .NET CLR 2.0.50727)
netřeba hned zadávit jiskru naděje v temnotě... proč by tato vláda nemohla udělat i něco dobrého a užitečného?
*****************************************
"...To ďábel je slavnostně vážný, ďábel je logický. Uspává naší důvěru všemi kličkami rozumu."
Jean Dutourd
Tongue
 
Vzácná květinka
Vloženo: Pátek, 09 listopad 2012 17:15 IP xx.yy.26.75 Mozilla/5.0 (compatible; MSIE 9.0; Windows NT 6.1; Trident/5.0)
A vy této vládě důvěřujete,juBiggrinBiggrinBiggrin????Procitnout nutno,už nespat a nesnít Wink
 
Jo jo,
Vloženo: Pátek, 09 listopad 2012 14:06 IP xx.yyy.93.145 Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 3.0.4506.2152; .NET CLR 3.5.30729; .NET4.0C; .NET4.0E)
důvěra, toť vzácná květinka... zdalipak na Brdech vůbec roste ?
 
Keroška
Vloženo: Pátek, 09 listopad 2012 08:22 IP xx.yy.26.75 Mozilla/5.0 (compatible; MSIE 9.0; Windows NT 6.1; Trident/5.0)
Kéž bySmileAle,že bych jim zrovna věřil,se říct nedá......no,uvidíme.
 
brdská krysa
Vloženo: Středa, 07 listopad 2012 17:01 IP xx.yyy.74.62 Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0; .NET CLR 3.0.04506.648; .NET CLR 3.5.21022; InfoPath.2; .NET CLR 3.0.4506.2152; .NET CLR 3.5.30729; AskTbORJ/5.14.0.19709; .NET CLR 2.0.50727)
Tak vláda nepadla a s CHKO se jede dál podle vládního harmonogramu:

http://www.mocr.army.cz/informacni-servis/zpravodajstvi/dalsi-kroky-ministerstva-obrany-k-realizaci-optimalizace-ve-vojenskem-ujezdu-brdy-76610/

I like CHKO Brdy Smile!
 
Muzeum Středních Brd
Vloženo: Pondělí, 05 listopad 2012 09:06 Navštívit web autora Tato adresa je chráněna proti spamování, pro její zobrazení potřebujete mít Java scripty povoleny IP xx.yyy.184.151 Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 3.0.4506.2152; .NET CLR 3.5.30729; InfoPath.1)
Muzeum Středních Brd a volné umělecké uskupení Prašivina srdečně zvou na večerní pořad "Podzimní randez-vous s Karlem Jaromírem" v sobotu 10.11.2012 od 19 hodin ve Velkém sále Společenského domu ve Strašicích. Bližší podrobnosti na www.muzeumstrasice.eu.
 
výlov Padrťsk. rybníka
Vloženo: Neděle, 04 listopad 2012 13:14 IP xx.yyy.74.62 Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0; .NET CLR 3.0.04506.648; .NET CLR 3.5.21022; InfoPath.2; .NET CLR 3.0.4506.2152; .NET CLR 3.5.30729; AskTbORJ/5.14.0.19709; .NET CLR 2.0.50727)
http://pribramsky.denik.cz/zpravy_region/obrazem-padrtsky-rybnik-je-vyloveny-ceka-na-odbahneni-20121104.html

http://pribramsky.denik.cz/zpravy_region/studenti-zachranovali-skeble-pred-najezdem-bagru-do-loviste-20121104.html
 
www.nature.cz - anketa AOPK
Vloženo: Čtvrtek, 01 listopad 2012 01:49 IP xx.yyy.74.62 Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0; .NET CLR 3.0.04506.648; .NET CLR 3.5.21022; InfoPath.2; .NET CLR 3.0.4506.2152; .NET CLR 3.5.30729; AskTbORJ/5.14.0.19709; .NET CLR 2.0.50727)
Chcete, aby se do Brd vrátili vlci? Smile
****************
Ladislav Stehlík ve své knize "Země zamyšlená" píše, že zde v Roželově byl zastřelen poslední brdský vlk. Ve skutečnosti osud tomuto vlkovi přichystal daleko potupnější konec. Hladového a vysíleného ho tehdy ubodal sedlák z Roželova vidlema. Stalo se to kolem roku 1750.

http://www.prostor-ad.cz/pruvodce/okolobrd/rozelov/rozelov.htm
 
deník.cz
Vloženo: Čtvrtek, 01 listopad 2012 01:42 IP xx.yyy.74.62 Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0; .NET CLR 3.0.04506.648; .NET CLR 3.5.21022; InfoPath.2; .NET CLR 3.0.4506.2152; .NET CLR 3.5.30729; AskTbORJ/5.14.0.19709; .NET CLR 2.0.50727)
Chráněná krajinná oblast Brdy podobu obcí v okolí neovlivní


http://www.denik.cz/plzensky-kraj/chranena-krajinna-oblast-brdy-podobu-obci-v-okoli-neovlivni-20121011.html

... Agentura pro ochranu přírody a krajiny dostala za úkol do ledna vypracovat návrh zonace a plánu péče CHKO Brdy...
...Ministr to doložil i tím, že poskytl ucelený přehled o panující názorové hladině, když přečetl stanoviska prezentovaná jednotlivými obcemi a sdělil, že ve stejném duchu jsou zapracovávaná do chystaného dokumentu...
 
Keroška
Vloženo: Úterý, 30 říjen 2012 09:14 IP xx.yy.26.75 Mozilla/5.0 (compatible; MSIE 9.0; Windows NT 6.1; Trident/5.0)
Pro Brdskou k:
Ty jevy,co se mi nelíbí na CHKO jsou myšleny všeobecně-Šumava,Krkonoše,Jeseníky,Pálava atp.Prostě výjimky,povolení čehosi,změny stanoviska v zájmu toho,či onoho.A též ani ten masový turismus mi s CHKO nějak nepasuje(myslím ten totálně komerčně devastační).


Co se týče Brd-Strašic,tak to nikoho nepodezřívám z nějakých vedlejších,či dokonce nekalých úmyslů!!!Naopak!Prakticky i věřím,že dobré úmysly má většina,co zde píše.DoufajeTongue

A stavební uzávěra(myšleno na velké,či dokonce mega projekty) na tak relativně velký prostor,to je nesnadný úkol,pokud se zdaří "klobouk dolů"SmileSmileSmile
A s Třemošnou máte také pravdu,nebezpečí je právě ve výjimkách a třeba následném posouvání a rozšiřování toho,co již stojí(v budoucnu).
 
brdská krysa pro Kerošku
Vloženo: Úterý, 30 říjen 2012 06:25 IP xx.yyy.74.62 Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0; .NET CLR 3.0.04506.648; .NET CLR 3.5.21022; InfoPath.2; .NET CLR 3.0.4506.2152; .NET CLR 3.5.30729; AskTbORJ/5.14.0.19709; .NET CLR 2.0.50727)
Myslím, že "Projekt Brdy" z 90. let prosazovaný Hospod. komorou je dávno mrtvý.
Podezírat některé ty současné angažované politiky (Lang, Hahner, KAntor...) z toho, že CHKO má sloužit ke zhuntování Brd, nikoli k jejich ochraně, je naprostý nesmysl - vždyť jsou to všechno skauti, trempi, ochranáři... třeba ČSOP Strašice označila některé ty vrcholy u osmistovek. Je třeba vnímat to objektivně jako snahy lidí, kteří chtějí pro Brdy to nejlepší, a nadto jsou v nějaké straně, tak pracují i polit. prostředky, na tom není přece nic špatného.
Bohužel chorobná podezíravost a nedůvěra některých může mnoho (možná i všechno) pokazit Sad.

ještě ke sjezdovce na Třemošné, jak píše T.:

v CHKO, jak kdesi v tisku pronesla mluvčí MŽP, se sice maloplošky citelně zredukují, přesto by se mohla v připomínkování Návrhu CHKO ta PP Třemošná požadovat jako taková pojistka (i když kdyby se nějak povedla ta nezastavitelnost Brd jako celku, bylo by to možná zbytečné?)
MŽP velmi dbá připomínek obcí - viz úprava hranic CHKO podle přání některých, proto by se při nějakém vážnějším zájmu mohlo návrhem na doplnění té maloplošky (pokud se tedy o ní neuvažuje už teď) zabývat...
Ale bylo by to v katastru Obecnice, ne zainteresované Příbrami, a tam by to asi nepodporovali (viz názory Správy VLS)...
Ono nebezpečí by nebylo asi v té stavbě samotné, pokud by stála MIMO CHKO (neumím to posoudit, neznám to tam), ale už je to uvnitř CHKO a jak se jednou do toho hrábne, začne se to rozlézat dál...
??
 
Keroška
Vloženo: Pondělí, 29 říjen 2012 20:40 IP xx.yy.26.75 Mozilla/5.0 (compatible; MSIE 9.0; Windows NT 6.1; Trident/5.0)
Díky za odpověd.
Jinak.Již jsem to tu psal,já mám osobně z CHKO obavy,pač se mi nelíbí některé "jevy"v těchto oblastech neb mám i bohaté osobní zkušenosti co se dělo při restitucích a privatizaci a stále u nás děje prakticky ve všech oblastech života.Leč,přemýšleje a když jsem si přečetl např. komentář pana Prokůpka a co třeba vymyslela "Hospodářská komora"-Rokycany,či pan Jacko,tak CHKO podporuji.Snad se podaří spojit dobré síly a nastaví se režim,no "UNIKÁTNÍ PŘÍRODNÍ SKANZEN BRDY"bude asi obtížný,co nejlepší pro přírodu a klid BrdSmile.Uvidíme,často jsou události dány náhodou,v tom máte pravdu,nevíme,co se může stát,či přihodit zítra...Zdravím všechny.
 
brdská krysa pro Kerošku
Vloženo: Pondělí, 29 říjen 2012 20:08 IP xx.yyy.74.62 Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0; .NET CLR 3.0.04506.648; .NET CLR 3.5.21022; InfoPath.2; .NET CLR 3.0.4506.2152; .NET CLR 3.5.30729; AskTbORJ/5.14.0.19709; .NET CLR 2.0.50727)
Máte úplně pravdu: samotné už je mi to trapné, kterak je to tu cítit myšinou... tak moc bych si přála spát v noře, na nic nemyslet, nic nedělat a probudit se do hotového.... ale když ono se pořád něco děje, i pudí mě to k brdolibým aktivitám a komentářům rozličným ....
/ hlubokosklon adminům Smile /.

...A co že Jaromír Vás zajímá WinkTongue ?
Nikterak se mu nevysmívám, jen se ho snažím trochu rozveselit, poňouknout a packou do něj občas dloubnout, aby někdy tolik nepropadal trudnomyslnosti - je to duše hluboká, zádumčivá, přemýšlivá, tajemná...skoro jako ty Brdy... kteréžto klady stojí vysoce nad tím, že prostě nechce CHKO a nemá nás oblastčiky rád (což je jen a jen jeho problém).Tongue
 
Keroška
Vloženo: Pondělí, 29 říjen 2012 18:28 IP xx.yy.26.75 Mozilla/5.0 (compatible; MSIE 9.0; Windows NT 6.1; Trident/5.0)
Tak,pokud je to ten Václav Prokůpek,co nyní kandidoval do senátu,tak to je podařené Eso.Doporučuji něco si o něm přečíst.Je to vševědec,všesportovec a vůbec takový BROUK PYTLÍKBiggrinBiggrin
 
Keroška
Vloženo: Pondělí, 29 říjen 2012 18:21 IP xx.yy.26.75 Mozilla/5.0 (compatible; MSIE 9.0; Windows NT 6.1; Trident/5.0)
Brdská k.
No,nedávno jste vy sama napsala,že zde končíte,zalézáte do nory a chcete vzbudit,až bude jaro,případně vyhlášeno CHKOTongue.A přesto se zde stále vyjadřujete a to včetně anonymních příspěvkůBiggrin.
Proč si tedy nyní děláte legraci z Tichošlápka?
I když důležité je,že si člověk dokáže dělat legraci i sám ze sebe,což vy dovedete a to velice ocenuji.
Často mě zde mrzí ta rétorika(všeobecně),někdy zbytečné jitření názorů,osobních výpadů,škoda toho....
 
další názor do placu
Vloženo: Pondělí, 29 říjen 2012 18:12 IP xx.yyy.74.62 Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0; .NET CLR 3.0.04506.648; .NET CLR 3.5.21022; InfoPath.2; .NET CLR 3.0.4506.2152; .NET CLR 3.5.30729; AskTbORJ/5.14.0.19709; .NET CLR 2.0.50727)
"...obnovte zaniklé obce..."
( jakýsi "mediální a ekonomický poradce"... Bože, chraň nás před nimi! )

http://blogeurabia.parlamentnilisty.cz/Blog/VaclavProkupek/1126-co-s-vojenskym-prostorem-brdy-at-lide-ziji-v-symbioze-s-prirodou-.aspx
 
brdská krysa
Vloženo: Pondělí, 29 říjen 2012 12:34 IP xx.yyy.93.145 Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 3.0.4506.2152; .NET CLR 3.5.30729; .NET4.0C; .NET4.0E)
pro Námořníka:
Myslím, že to není tak jednoduché, ony sympatie k oběma možnostem jely od začátku tak nějak paralelně, přičemž se to nakonec přiklonilo k CHKO - na základě většinového přání obcí, prosím pěkně, aj i obou Krajů.... co je proti tomu jeden SOPR, navíc tak trochu podivně utržený ze řetězu, viz. nepochopitelné dění v Bohutíně, kdy starosta je podepsán pod dopisem pro CHKO a místostarosta vede kampaň proti CHKO, navíc v rozporu se stanoviskem vlastní partaje :-(( ?

pro Tichošlápka:
Kam byste proboha (zas) chodil ?? Udělejte si záhrab nebo noru (ta je lepší), uložte se k zimnímu spánku a vzbuďte se až na jaře, až se začne zonovat ...
Ono by to mělo s Brdy dobře dopadnout, poněvadž se mi o tom často zdá .-)...
 
Tichošlápek
Vloženo: Pondělí, 29 říjen 2012 09:34 IP xx.yyy.255.89 Opera/9.80 (Windows NT 6.1; WOW64; U; Edition Campaign 21; cs) Presto/2.10.289 Version/12.02
Ad "se zrušením újezdu se přišlo v dubnu, proto držet se nějakých předběžných názorů AOPK z června (!) mi přijde dost nemoudré. Za dva měsíce se taková věc přece nemůže vyřešit! " + " Kraje jsou zadlužené, ten SČ je v řiti úplně - nikdy by Vám bývaly byly (bo už je to teď passé) nevyhlásily 48 maloplošek, to je úplně zcestné na tom lpět jako na pojistce pro nezastavění.... " :

V dubnu 2011 byl zveřejněn záměr zrušit vojenský újezd. AOPK na podkladě svých léta shromažďovaných údajů začal okamžitě makat a během dvou měsíců sestavila " NÁVRH SÍTĚ MALOPLOŠNÝCH ZVLÁŠTĚ CHRÁNĚNÝCH ÚZEMÍ VE VVP BRDY VČETNĚ STÁVAJÍCÍCH EVL "
Na 41 stranách bylo uvedeno 54 lokalit (47 na území VVP, zbytek v těsné blízkosti) , charakterizovaných v této struktuře:
- rozloha
- stručná charakteristika území
- hlavní předměty ochrany území
- ochranářsky významné druhy
- stručný nástin předpokládaného převládajícího managementu

Samozřejmě, že to byl návrh pouze předběžný, určený ke zpřesnění.
Od té doby ale uplynulo 17 měsíců - během kterých se ve spolupráci s krajskými úřady na tom mohlo dělat. Celkem bylo přes čtyři roky času. Když to hrubě zjednoduším, pokud by se podělily oba kraje, každý by musel ročně připravit pět až šest návrhů. To by nešlo?? A i kdyby se toho stihla jen půlka, furt lepší než nic.
A bylo by NĚCO hotovo. Teď jsme v situaci, kdy se (jako pomůcka pro investory) zpracovává hodnocení krajinného rázu. Pokud CHKO vyhlášena nebude (zaručí někdo, že to udělá příští vláda ? ) , nebude NIC.

A jen tak mimochodem, pro ty, co svorně tvrdí, že sjezdovka (rekreační areál) na Třemošné docela určitě bude "tak i tak" . Mezi těmi navrženými maloploškami byla i Přírodní památka Třemošná. Investor by musel koupit státní pozemky. K tomu by musel dostat souhlas MŽP. Pokud toto ministerstvo vykonává činnost kterou má v názvu, nepovolilo by to.
---------------------------------

Závěrem odpověď na otázku, co teď, co dál "bo už je to teď passé" :
Upřímně: nevím.
Osobně (k radosti mnohých) asi zmlknu a vypadnu. Možná budu čekat, že shůry spadne befél "újezd nerušit" .
Až si to tam nahóře konečně celé spočítají, vyloučené to není.
Nic moc, ale aspoň se tam nestaví.

KONEC

 
Tichošlápek
Vloženo: Pondělí, 29 říjen 2012 08:45 IP xx.yyy.243.200 Opera/9.80 (Windows NT 6.1; WOW64; U; Edition Campaign 21; cs) Presto/2.10.289 Version/12.02
pro Tomáše:
Děkuji za Vaši odpověď - porozuměl jsem.
A omlouvám se, jestli jsem až příliš vyjel.

 
Námořník
Vloženo: Pondělí, 29 říjen 2012 07:57 IP xx.yyy.91.119 Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 3.0.4506.2152; .NET CLR 3.5.30729)
Pro Martina: "Já vím, že jste chtěli MZCHÚ + PP atd. Nikdo to ale oficiálně neodprezentoval - nebo snad ano?".
Samozřejmě, že ANO. Stanovisko Svazku obcí Podbrdského regionu nese datum 12.1. 2012 a starostové se v něm jasně vyjádřili pro MZCHÚ + PP + ZÚR. To ovšem bylo ještě předtím, než MŽP přišlo s masáží a tlakem na CHKO. Ministr Chalupa asi už zapomněl, že stanovisko obdržel.
 
brdká krysa pro Tomáše
Vloženo: Pondělí, 29 říjen 2012 07:29 IP xxx.yyy.239.156 Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0; GTB7.4; .NET CLR 1.1.4322; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 3.0.04506.30; .NET CLR 3.0.04506.648; .NET CLR 3.0.4506.2152; .NET CLR 3.5.30729; .NET4.0C; .NET4.0E)
Zmiňovaný ZAČ market znám, stál jsem na druhé straně při obhajování železničního koridoru Zbiroh - Rokycany.
*******************************

Knííííííík :-) :-) :-) :-) !!

******************************

Kdyby se náhodou začalo v Brdech něco v budoucnu prasit, počítáme s Vámi, že nám pomůžete .-).
 
Tomáš
Vloženo: Pondělí, 29 říjen 2012 06:57 Tato adresa je chráněna proti spamování, pro její zobrazení potřebujete mít Java scripty povoleny IP xx.yyy.157.248 Mozilla/5.0 (Windows NT 6.0; rv:14.0) Gecko/20100101 Firefox/14.0.1
to Tichošlápek:
1. Nevím co je pro Brdy nejlepší.
2. Nevím co nejlepší pro mne abych se cítil v Brdech skvěle :-)
Nemůžu se proto zúčastňovat zdejší diskuse, protože neznám cíl, který je současně realizovatelný. Zajímají mne otázky - jak nestavět nic uvnitř prostoru, jaké silnice zprovoznit a pro koho, co udělat s dopadovkami, postavit někde rozhlednu typu Studený vrch nebo Třemšín? Nemám je vnitřně vyřešené.
Nepropaguji EIA, vůbec ne. Asi jsem se špatně vyjádřil, moc mi to nejde. Jen jsem chtěl naznačit, že když "modelový případ" sjezdovka na Třemošné projde přes koncepce,SEU, ÚP apod., mohl by se záměr v EIA zabrzdit díky otravováním občanů. Možná díky více "různým" NGO, než jedné silné NGO. Zmiňovaný ZAČ market znám, stál jsem na druhé straně při obhajování železničního koridoru Zbiroh - Rokycany.
K přírodním parkům - pokud zamezily těžbě zlata, smekám (vnitřně tomu nevěřím) a body těm kdož to dokázali.
Exoti - myšleno s velkou velkou nadsázkou. Sám se za brdského exota považuji. U Vás nechápu že pri skvělé znalosti zákonů, nařízení, metodik, materiálů po webu nejste, hm hm, schopen přiznat že v naší banánové republice to co je psáno neodpovídá tomu co se realizuje. Bože, jak moc bych si přál žít v právním státě, ale to bych zase nemohl chodit do Brd :-). Jinak, nic osobního, občas mne donutíte i k nepohodlnému zamyšlení.
 
dodatek:
Vloženo: Pondělí, 29 říjen 2012 04:01 IP xx.yyy.74.62 Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0; .NET CLR 3.0.04506.648; .NET CLR 3.5.21022; InfoPath.2; .NET CLR 3.0.4506.2152; .NET CLR 3.5.30729; AskTbORJ/5.14.0.19709; .NET CLR 2.0.50727)
Kraje jsou zadlužené, ten SČ je v řiti úplně - nikdy by Vám bývaly byly (bo už je to teď passé) nevyhlásily 48 maloplošek, to je úplně zcestné na tom lpět jako na pojistce pro nezastavění...
 
brdská krysa Tichošlápkovi
Vloženo: Pondělí, 29 říjen 2012 03:57 IP xx.yyy.74.62 Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0; .NET CLR 3.0.04506.648; .NET CLR 3.5.21022; InfoPath.2; .NET CLR 3.0.4506.2152; .NET CLR 3.5.30729; AskTbORJ/5.14.0.19709; .NET CLR 2.0.50727)
Od začátku se přeci zvažovaly obě varianty, PP i CHKO, výhody i nevýhody u obou jsou i v tom materiálu AOPK - mějte na mysli, že se zrušením újezdu se přišlo v dubnu, proto držet se nějakých předběžných názorů AOPK z června (!) mi přijde dost nemoudré. Za dva měsíce se taková věc přece nemůže vyřešit! VždyŤ tehdy teprve začínala diskuse ministerstev s veřejností a obcemi, a Z NÍ nakonec vzešlo ono přitakání CHKO.
Teď, když už se rozjel proces CHKO a PP by se už nestačil(y) vyhlásit (navíc to nemá podporu, včetně té nezastavitelnosti), co chcete dělat?
Pokud zruinujete záměr CHKO - (a upřímně, co vlastně o Vás víme? jste takový celý tajemný a velmi zvláštní...) - nebude nic.
Jeden ze dvou názorů se prostě jen stal PO DEMOKRATICKÉ DISKUSI (kterou pochopitelně opět můžete zpochybnit, jako ostatně všechno) menšinovým - že je to zrovna ten Váš, to se prostě nedá nic dělat.
Z mého pohledu jste jednoduše pro svoji věc udělali málo - umíte jenom řvát a chtít po druhých, aby něco udělali za Vás. Martin má pravdu - proč jste to tedy nesepsali a neposlali ? (přec jen je to ještě jiné než ten návrh AOPK, který např. nezastavitelnost vůbec neřešil). Nebo proč Vámi ovlivňované obce to neudělaly? Nikdo o to oficiálně nepožádal - žvanění p. Matuny, které Vám spíš uškodilo, se nepočítá Smile , a teď to v nějakém podivném vzteku, kdy z nás "oblastčiků" děláte div ne předvoj investorův Smile vyčítáte těm, kteří se po zralé úvaze přiklonili k variantě CHKO Shocked ??
P.S.: nevládní neziskové organizace dělají mnohdy chybu, že jsou tak nějak a priori silně protivládní a někdy za každou cenu bojující - nemyslím tím teď nějaká prťavoučká a bezvýznamná sdružení typu ZM Smile, založená s cílem ovlivnit nějaké to konkrétní správní řízení, nýbrž celostátně působící organizace.
Ale skončím smířlivě: ač byste se mnou nemohl být v jednom spolku, lehnout před rypadlo bagru k zámečku skrzeva přehradu byste si šel, kdyby bylo nejhůř, nebo ne TongueSmile ?
 
Tichošlápek
Vloženo: Pondělí, 29 říjen 2012 01:22 IP xx.yyy.242.236 Opera/9.80 (Windows NT 6.1; WOW64; U; Edition Campaign 21; cs) Presto/2.10.289 Version/12.02
A ještě, co je NGO:
nevládní organizace (non-governmental organization)

V regionu kdysi např. Zač Market

viz též http://www.klaus.cz/clanky/1211


 
Tichošlápek - doplnění letopočtu
Vloženo: Neděle, 28 říjen 2012 23:39 IP xx.yyy.254.102 Opera/9.80 (Windows NT 6.1; WOW64; U; Edition Campaign 21; cs) Presto/2.10.289 Version/12.02
v květnu a červnu roku 2011
 

<< Začátek < Předchozí 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Následující > Konec >>

© 2024 Brdy - stránky milovníků brdských hvozdů